-->
טוען...

יום חמישי, פברואר 24, 2011

חטיף Bounty ביתי

והיום בפינת להכין או לקנות-חטיף BOUNTY ביתי!
חטיף קוקוס עשיר ורך בציפוי שוקולד קראנצ'י. הו יאמ. אני מתה על סדרת החטיפים מארס סניקרס טוויקס ובאונטי.
נשארתי עם 4 חלבונים מיותמים מהמתכון לעוגת הגבינה משבוע שעבר.
הם הסתכלו עליי, עצובים וקרים, ולא היה בא לי להיכשל פעם נוספת בהכנת מקרונים. מה שכן, יש טונות של קוקוס במקרר ואנחנו בבית חובבי קוקוס מושבעים. אז אין בעיות!

ההחלטה נפלה פה אחד, ולאחר דיונים קדחתניים עם המוח הראשי לענייני אפייה-אמא, הוחלט להכין חטיף BOUNTY ביתי. לאחר מחקר מעמיק בנושא התקבלה נוסחא מצויינת.
חטיף רך ובמרקם נכון, לא כבד מדיי,אוורירי במידה עם ציפוי שוקולד עדין,בהחלט מוצלח.
אבל אין הנחתום מעיד על עיסתו, אז יאללה למתכון!







חטיף Bounty ביתי
עפ"י מתכון שלי ושל אמא :)
מלא יחידות קטנות (שוב,לא ספרתי אני לא בקטע)

מרכיבים:
4 חלבונים 
רבע כוס סוכר

כוס ו-3/4 קוקוס לבן טחון
חצי כוס סוכר לבן
כוס חלב
 60 גר' חמאה

250 גר' שוקולד מריר
2.5 כפות שמן צמחי או חמאת קקאו 

אופן ההכנה:
מרתיחים בקלחת קטנה את הסוכר החמאה החלב והקוקוס עד שהחמאה נמסה והעיסה אחידה ורכה.


מקציפים את החלבונים לקצף יציב ומבריק. מוסיפים את הסוכר בהדרגה. 


מקררים מעט את תערובת הקוקוס ומוסיפים כף אחר כף את קצף החלבונים לתערובת הקוקוס, בהדרגה, ומקפלים בזהירות עד שמתקבלת תערובת אחידה.
אני יודעת שזה לא נראה משהו,אבל סבלנות!

מזלפים אצבעות שמנמנות על תבניות אפייה מרופדות בנייר.

אופים בתנור שחומם מראש ל170 מעלות עד שהשוליים זהובים והמרכז עדיין לבן בוהק. לא לאפות יותר מדיי,באונטי לא צריך להיות קראנצ'י.

מקררים היטב. ממסים שוקולד מריר ושמן במיקרוגל בפולסים של חצי דקה עד שהוא נוזלי ומבריק. טובלים את החטיפים בשוקולד ומניחים לייבוש הציפוי על נייר אפייה.שומרים במקרר.

הערות ושדרוגים:
  • את הקוקוס יש להוסיף בהדרגה, זה משתנה בין קוקוס לקוקוס בגלל מידת הטחינה,יכול להיות שלא יהיה צורך בכל הכמות.
  • מומלץ לזלף את החטיפים קצת יותר גדולים ממה שאני זילפתי כי זה יותר כיפי לאכול אותם ככה.
  • חשוב מאוד לקרר היטב את החטיפים לפני הציפוי בשוקולד אחרת הם ייתפרקו. ממליצה אפילו לשמור אותם לילה במקרר או במקפיא ורק אז לצפות (השוקולד חם והחטיף עדין מאוד)
  • ניתן להוסיף תמצית קוקוס (אם ידכם משגת) להעמקת הטעם
  • אפשר לצפות את החטיפים בשוקולד חלב כמו הדבר האמיתי, שוקולד מריר פשוט מאזן את המתיקות.
  • מטרת השמן לדלל את השוקולד שיהיה נוח לצפות איתו את החטיף. אפשר לוותר ויתקבל ציפוי עבה יותר.
  • אפשר להחליף את החלב בחלב קוקוס.

לסיכום, התוצאה באמת יצאה מוצלחת ומאוד קרובה למקור! המתכון סחט הרבה מחמאות, ובקשות לאימוץ, ותחנונים...בקיצור יצא מוצלח. :)
אז בהחלט שווה להכין, גם לא מתכון יקר במיוחד, מעולה לניצול חלבונים.
או שפשוט תרדו למכולת ותקנו 4 באונטי ב12.

בתאבון!



5 כבר הגיבו:

אוהבת לאפות 1 אמר/ה...

החטיפים ניראים מתוקים וטעימים

Talul אמר/ה...

תודה רבה!

אנונימי אמר/ה...

היי
"שמחתי" לשמוע שגם את לא צלחת את המקרונים. "חשבתי שאני נכת אפייה." לי זה לקח שש נסיונות כמעט התייאשתי עד שהבנתי בנסיון האחרון שהדבר היחיד שלא היה טוב הוא זמן האפייה. בדקתי מספר מתכונים וראיתי שזה משתנה מאוד בין מתכון למתכון. היו כאלה שאמרו 12 דקות והיו כאלה שגם 18 ו- 20 דקות. בכל מקרה לעוגיו.נט יש מלא טיפים איך להצליח ואת זמן האפיה כדאי להתאים לתנור שלך.

Taltul אמר/ה...

היי אנונימית,
דבר ראשון תודה על הטיפים ממש נחמד מצידך!
אני התייאשתי אחרי שלושה נסיונות ממש מאכזבים. בכל מקרה אני לא מתכוונת לוותר ואנסה שוב בקרוב, במיוחד כשיש לי משקל עכשיו D:
אז תודה וחג שמח...

רויטל - המערוך המקפץ אמר/ה...

ואו..נראה מעולה. אני ממש אוהבת קוקוס והמתכון שלך נראה מושלם.

הוסף רשומת תגובה

כשאתם מגיבים, זה כיף חיים