-->
טוען...

יום רביעי, אוגוסט 31, 2011

!Happy Blog Day

היום, ה31.08 הוא blog day. 
מה זה בעצם השטות הזאת?
אז זהו, שזה די מגניב.

סתם תמונה לא קשורה שלי בפעולה.כי אני יכולה. מזהים את המתכון?

יום זה מיועד לבלוגרים לכתוב פוסט שכולו המלצות על בלוגים אחרים, מכל מיני נושאים ולאו דווקא מהנושאים העיקריים שעליהם נכתב הבלוג שלהם (הבנתם?)


בקיצור, זה עוזר להרחבת האופקים של הקוראים וחושף אותם לבלוגים מכל העולם ומנושאים שונים.

אז הייתי צריכה לבחור חמישה בלוגים שאני רוצה להמליץ עליהם.
היה לי מאד קשה לבחור.

עמדה בפניי דילמה קשה (בשבילי!)האם עליי לבחור בבלוגי עיצוב או בלוגי אוכל-שתי אהבות חיי הגדולות.
החלטתי להמליץ על בלוגים שמשלבים בין השניים בצורה מדהימה. ההשפעות העיצוביות ניכרות באופן מובהק בסטיילינג מדויק להפליא שגורם לכם להיסחף בין דפי הבלוג, ולא נשכח את המתכונים המרהיבים.

אז נתחיל?
* אין חשיבות לסדר הופעת הבלוגים,אוהבת את כולם
**מפאת התחשבותי בזכויות יוצרים אני לא מפרסמת כאן תמונות/צילומי מסך, כנסו והתרשמו


בלוג מתכונים יפהפה, מסוגנן ומלא במתכונים מגניבים וצילומים נהדרים. כותבת הבלוג עסקה/עוסקת בחייה בתחום המדעים הביולוגיה והעניינים, ומשלבת אלמנטים מתחום המדע במתכונים רבים שלה,וזה ממש מגניב. לא ניסיתי אף מתכון מהבלוג שלה, כך שאין לי המלצות, אבל אני נהנת לעלעל בבלוג שלה כי הוא פשוט כובש.

2.Smitten kitchen

בלוג מתכונים המקיף את כל סוגי המאכלים,בעיקר אוכל נחמה ומתוקים מושחתים,הכותבת מפרטת כל שלב בהכנה באמצעות הסברים נעימים,וצילומים משגעים,ולפעמים גם איזה סיפור קטן. פשוט כיף לקרוא, והמתכונים מוצלחים. ניסיתי כמה מהם,אני כבר לא זוכרת כמה,בעיקר עוגיות. והנה אחד שהפתיע אותי ולא חשבתי שייצא כל כך טעים אבל יצא משגע! מרנג שוקולד צ'יפס

3. בצק אלים
בלוג ישראלי שקשה לי להאמין שיש מישהו שלא מכיר אותו.מאיה התותחית לקחה על עצמה ללמד את הישראלי המצוי לבשל ה-כ-ל במטבח הקטן בדירתו השכורה,גם באמצעים דלים ביותר. הקטע של הבלוג הוא ללמד מתכונים מאפס, כולל כל השלבים+עלות מרכיבי המתכון,שדרוגים ועוד ועוד. כל שלב במתכון מלווה בצילומים, והאתר עצמו מעוצב להפליא. איך הגעתי לאתר?אני חושבת שדרך מתכון לגרנולה ביתית.הכנתי כמה מתכונים מהאתר וכולם הצליחו. בינהם המוצלח ביותר לדעתי- עוגת גבינה עם בצק עוגיות,איך לא...

4. Cannelle et vanille

בלוג של חוויות אני קוראת לו. יש בו מלאן מתכונים (היא פשוט אלופה במקרונים),והמון צילומים של המתכונים עצמם,ומעבר. פשוט ממכר. החלק העיקרי שכבש אותי בבלוג הוא הצילומים הנהדרים, שהם לא רק צילומים של המתכונים עצמם, אלא גם של חומרי גלם, ומקומות בעולם, וכמו שאמרתי בהתחלה-פשוט חוויות. קשה לי קצת להסביר את זה במילים אז פשוט תיכנסו.ואני כל כך מקנאה בה על כמויות הפטל שיש לה!

5. 1X
לא בדיוק בלוג, אלא אתר אליו צלמים חובבנים ומקצוענים מעלים את התמונות הטובות ביותר שלהם,כל יום נערכת תחרות והתמונה הטובה ביותר מכל נושא היא המנצחת. כנסו ותתמכרו. אני לא יכולה להפסיק להסתכל.


אלה חמשת המובחרים שלי לבלוג דיי 2011. היה קשה לבחור,ויש עוד מלא שאני אוהבת לקרוא...

________________________________________________________________________

ואם אנחנו כבר במעמד OFF שכזה, הנה כמה דברים שאני שונאת לאכול ואתם לא העזתם לשאול:
  • בננות
  • סברס
  • זיתים
  • במיה
  • פירות ים
  • גויאבות
כמה דברים שאני אוהבת כמו אוויר לנשימה ובטח לא היה לכם קשה לנחש מה הם:
  • שוקולד
  • גלידה
  • פירות יער
  • חמאה
  • גבינות מסריחות
  • לחם
  • פסטה
והנה כמה תמונות שצילמתי בזמן האחרון:





עוד אתרים רנדומליים מומלצים סתם כי אפשר:

1.Food101-אתר שמרכז מלא בלוגים של אוכל,וכל פעם שבלוג אוכל מתעדכן, זה מופיע גם בFood101,אז אם אתם חובבי הז'אנר,אין לכם מה לעשות בחיים או שאתם פשוט אוהבים לאכול-זה בשבילכם.

2. Shabby blog- אתר שמציע מלא עיצובים מהממים לבלוגים,כמובן באנגלית, אבל מי שאוהב עיצוב יהנה להסתכל בעיצובים ולקבל השראה.

3. Deviant art-אתר גלריות אמנות בכל נושאי האמנות המאפשר לכל אחד לפתוח גלריה ולהראות את האמן החבוי בו. זה חינם, וזה מלא באמנים חובבים וציורי ילדים, אבל יש מציאות ויצירות מדהימות, ושווה לשוטט.

והנה אמא מכינה מופלטה:


וזהו.

שיהיה לכולכם Blog Day שמח ומלא בלוגים וקריאה וחפירות.

תהנו תבלו וביי!

ועוד משהו חשוב ביותר ומרוב שהוא חשוב הוא נכתב בסגול-היום ה31 לאוגוסט 2011 יורד גשם וקר! באוגוסט! באמצע הקיץ! קר! גשם ואפור! איזה כיף

5 כבר הגיבו:

מור אמר/ה...

אני איתך לגבי כמעט הכל, באמת (בעיקר לגבי התמונות המהממות!!!!), אבל בננות? ב נ נ ו ת ?! אפילו אני אוהבת בננות. מאד.

Happy Blog Day!

Taltul אמר/ה...

מור אני יודעת שזה מוזר,אבל זה במקום הראשון ברשימת השנאה!
מה אני אעשה,משהו במרקם שלהן פשוט דוחה אותי ברמות על.
שימי לב,אין אף מתכון בבלוג עם בננות,ואין אפילו תגית כזאת!

אנונימי אמר/ה...

מקסים! המצלמה שלך גרמה לי להוריק מרוב קנאה :-) והתמונות מהממות!

המשך שבוע נהדר!
אלנה

Taltul אמר/ה...

אלנה, אין לך מה לקנא.
אני לא יודעת באיזו מצלמה את משתמשת אבל התמונות שלך נהדרות :)

ותודה, שבוע נפלא!

אנונימי אמר/ה...

Greetings... your blog is very interesting and beautifully written.

הוסף רשומת תגובה

כשאתם מגיבים, זה כיף חיים