-->
טוען...

יום רביעי, ינואר 30, 2013

מכל האהבות שלי

אוקי. אז קודם כל נתחיל בזה שהיום לא יהיה כאן מתכון.
אפילו לא משהו שקשור באוכל.
אפילו לא תמונה אחת על אוכל.
טוב, אחת.

היום נדבר קצת עליי :)
ואם אתם מתבאסים, אתם לא חייבים להמשיך לקרוא.כאילו, אתם אף פעם לא חייבים, אבל אתם עושים את זה. למרות שאז אני אחשוב שאתם שונאים אותי לעולמי עולמים. ושאני לא מעניינת אתכם. (ואם תעשו אנסבסקרייב שניה לאחר שהפוסט הזה יגיע לכם למייל, ממש ישבר לי הלב..)



ואם אתם מחפשים משהו טעים, אני מבטיחה שביום ראשון יעלה פה מתכון שווה ממש. ממש.


אז כמו שאתם יודעים, אני סטודנטית לעיצוב גרפי.
כמו כל לימודים אקדמאיים של 4 שנים, אלה לימודים מאד קשים ותובעניים.
כלכלית, נפשית, פיזית.



וכמו כל סטודנטית או סטודנט אחרים, אני לעולם לא אוכל לדעת אם לקחתי את החחלטה הנכונה שהלכתי ללמוד את המקצוע הזה.
עוזבים לרגע בצד את כל סיפורי הזוועה על כמה שהמקצוע הזה תחרותי, משעמם ותובעני. ואת כל הקיטורים שקיטרתי לכם בשנתיים שהבלוג הזה קיים...

אז החלטתי, כבר משנה שעברה, שאני לא מסתפקת בדברים שאני עושה בלימודים, ושאני חייבת שיהיה משהו מעבר.

הבלוג אמנם נפתח לפני שהתחלתי ללמוד,אבל במהלך התקופה של הלימודים הספקתי לקדם אותו, ולכתוב גם באקסנט וגם (עדיין) בנענע10, וסוג של להגשים את עצמי מבחינה עיצובית, צילומית וכו'.

אז למדתי צילום, פעמיים, וביום ראשון האחרון אפילו סיימתי קורס מתכוניישן.



גיליתי שאני ממש נהנית מאיור, ולקחתי החלטה לאייר פוסטים בבלוג.

ואז בחופשת הקיץ האחרונה עבדתי בעבודה ממש ממש אבל ממש משעממת. הייתי מקשקשת לי להנאתי על כל נייר שהיה לידי, והחלטתי שאני צריכה לחזור לתחביב שהיה לי פעם, להכין תכשיטים.



אני מקווה שבעוד 4 שנים אני כבר אחליט מה אני הכי אוהבת לעשות, אבל בינתיים החלומות הקטנים שאני מגשימה לעצמי, או אפשר לקרוא לזה צעדים שאיתם אני מתקדמת, עוזרים לי לשמור על חלקה נקייה ופנויה בראש ובלב, או במילים אחרות על שפיות.



אז אם בא לכם להצטרף אליי לתהליך, אני גם בפייסבוק בעמוד הזה, שנקרא פנדה דיזיין, כי אני בעצם דב פנדה ולא גיליתי לכם, וגם פה- בחנות הקטנטנה שלי.



אז אשמח לחיבוב, תגובות ופידבקים, ותודה שאתם פה :)

10 כבר הגיבו:

the sixteen sheep אמר/ה...

הטבעות שלך מקסימות!
אני לא אופתע שאת דוב פנדה. הוא חמוד ויפה- כמו הקינוחים שלך.

LiHi =] אמר/ה...

איזה כיף לשמוע שאת מגשימה חלומות :)
שיהיה המון בהצלחה!

מור אמר/ה...

פוסט מהמם, יא אושיה!
את מוכשרת וגיבורה ואל תתני ללימודים לשבור אותך וכל שאר הדברים שאמרתי ואמשיך לומר לך בפורומים אחרים ;-)

לא דיברנו עוד על עגבניה אמר/ה...

איזה כיף לגלות שאת כזו מולטיפל!
ופנדה זה אדיר, לא מאמינה שאת מגלה לנו רק עכשיו!
ישר כוח!
(או בנימה פחות ארכאית- אין עליך, תמשיכי לרגש....)

מיכל הררי אמר/ה...

תקשיבי יקירה,
אמנם זו הפעם הראשונה שאני מגיבה כאן, אבל רק תדעי שאני עוקבת אחרי הפוסטים שלך באדיקות ואני פשוט מאוהבת בך :)
המתכונים שלך שווים, האיורים שלך משובבי נפש, הכתיבה שלך מעוררת השראה ומעלה חיוך של הומור...
קחי ממני חיבוב ועל הדרך חיבוקון להמשך הגשמת החלומות שלך, באמת ! את מקסימה :)

אפרת אמר/ה...

התכשיטים שלך מקסימים! איזה כיף ששיתפת אותנו. הכי חשוב זה לעשות מלא דברים בזמן הלימודים...בהמשך לשיחתנו...::))

עלמה אמר/ה...

איזה כיף לקרוא עלייך מעבר לעניין הבישול. את באמת יותר ברוכת כישרונות משחשבתי! אני מקווה שתגשימי את כל החלומות וכל העיסוקים, ואני הכי הכי בעד האיורים בבלוג עצמו, אבל את זה כבר אמרתי בעבר כאן..

נטלי אמר/ה...

בהצלחה מתוקה, אוהבת את כל מה שאת עושה והתכשיטים שלך מהממים :)

נטלי

אור אמר/ה...

היי, התחלתי לעקוב אחרי הבלוג שלך ואני מרגישה הזדהות גדולה.. אני סיימתי לא מזמן גם לימודי עיצוב גרפי של 4 שנים קשות ותובעניות, נראה שאנשים מבחוץ לא הכי מבינים כמה הלימודים האלו באמת מתישים! אני לא יודעת באיזה שנה את, אבל אני לגמרי בעד שתשלבי את האהבה שלך לאפייה/תכשיטים עם פרויקט הגמר שלך. יש לך חומר נהדר לכאן או לכאן..בכל מקרה נהנית לקרוא ואמשיך לעקוב אחריך ;-)

The Cookie Fairy אמר/ה...

תמיד ידעתי שבסתר ליבך את דב פנדה
בהצלחה טולטולונת ;)

הוסף רשומת תגובה

כשאתם מגיבים, זה כיף חיים