-->
טוען...

יום שבת, מאי 11, 2013

שבועות של לחץ

אוטוטו שבועות מגיע, וכן זה אחד החגים שאני הכי אוהבת.

לא צריך להסביר הרבה, אבל חג שהוא תירוץ בשבילי לאכול פיצה ועוגת גבינה, הוא ללא ספק חג מוצלח ביותר.




מה לעשות ששבועות תמיד נופל על התקופה הלחוצה ביותר בסמסטר?

הפעם אני מרגישה שאכזבתי את עצמי ולא פרגנתי לכם ולי באיזה מתכון של שבועות שכולו גבינה וכיף.

אני אפילו קצת מתביישת, כי איכשהו בשנה שעברה, האיומה והנוראית, הצלחתי למצוא זמן ללכת בין הגשה להגשה לסופרמרקט, לבחור אבוקדו קשה במיוחד, להקפיץ פטריות בחמאה ולערבב ריקוטה עם פירות יער, במיוחד בשביל פוסט שבועות.

אז השנה לא יהיה פה מתכון, אבל לפרגון תמיד יש לי מקום בלב, במיוחד כשיש כל כך הרבה למי לפרגן.


החלטתי לאסוף עבורכם כל מיני מתכוני שבועות מרחבי הרשת שאהבתי לקרוא, לאו דווקא מהשנה.

אז תהנו ושיהיה לכם חג שמח ומתוק ופורח ועשיר ♥

אז הרשימה הבאה מורכבת מבלוגים ישראליים (כבודדד) שאני נוהגת לקרוא, בחרתי בקפידה מתכונים שנראים לי מפתים ושווים במיוחד, או רעיונות שאהבתי והרגשתי שכדאי לחלוק אתכם :



פאי מנגולד ירוקים וגבינות של אפרת המקסימה. אז היי, אני טל ואני חולת מנגולד. לא צריך יותר מתמונה כזו כדי להרוס אותי. ואפרת המהממת, שמהווה עבורי השראה בתור מעצבת גרפית שעושה מה שבא לה עם החיים שלה, וזה מה שהיא עושה כל היום :)




עוגת גבינה עם קצפת, תותים ושוקולד מהבלוג של רויטל מהמערוך המקפץ. שילוב קלאסי ויפהפה. לא צריך יותר מזה. קנית אותי!


עוגת גבינה בטעם קפה על בסיס בראוניז עשיר עם פקאנים. מתכון מיוחד שמאפיין את הבלוג "טעמים שרואים מכאן".


קיש גבינות וחצילים של ענבל רובין. מעבר לכך ששילוב הטעמים פשוט מעלף, אהבתי ממש את סידור לבבות הבצק על הקיש. קישוט מקסים בכמה דקות.



מחפשים עוגת גבינה לשבועות שלא תעשה לכם חור בכיס? אפשר לסמוך על ביזול שתדאג לנו למתכון ראוי. עוגת גבינה קרמית על בסיס בראוניז, חסכונית וטעימה, כמו שרחל מבישול בזול יודעת להכין.



העוגה הבאה לא מייצגת בכלל את הבלוג בו היא נמצאת, ואני מקשרת אליה בעיקר בגלל הרעיון המקסים של מורקייק לשתף את הקוראים שלה בבלוג. עוגת גבינה עם קרם לימון ועלי שוקולד לבן (ואוו איזה שילוב מהמם?) שאחת הקוראות של מורקייק העלתה לבלוג כשהיא התארחה בו בפוסט משל עצמה. רעיון מקסים וידידותי, שאפו!



טארט גבינה ותפוחים- מתכון מפתה במיוחד של ליטקייק קונדיטורית מוכשרת וחרוצה.



עוגת גבינה עם תפוחים וקרמל של אולגה מהבלוג המרכיב הסודי. מתכון מפתה, תמונה יפה ומוארת. בא לי ביס!


קציצות תרד ומוצרלה. הורס-את-הבריאות. מהבלוג של עלמה- דברים בעלמה, שאני בעיקר אוהבת לקרוא, מאשר לאכול, ותמיד מפליא אותי איך היא מצליחה לחבר נושאי יום יום כאובים לאוכל, בלי שזה ירגיש מוזר.



 הבחורה הבאה מותירה אותי פעורת פה בכל פעם שהיא מעלה פוסט. תמיד אני מרגישה שאופפת סביבה עננה של קסם, כי היא באמת פייה. פיית  העוגיות. ואת הפוסט הזה שלה אני כל כך אוהבת. כל מתכון אצלה הוא יצירת אמנות, שמדגישה את הקו הדק בין טירוף לגאונות. אם בא לכם מתכון לעוגת גבינה מיוחדת באמתכנסו לבלוג של פיית העוגיות. 


אחרונה חביבה היא עוגיונט המתוקה, שממש התקשיתי לבחור אצלה מתכון לחג מרוב שיש מבחר מטורף. בסוף החלטתי ללכת על קלאסיקה ביתית ופשוטה, ששתינו חולקות אליה אהבה רבה- עוגות שמרים. ואחת כזו עם גבינה מתוקה וצימוקים. שלמות שבפשטות. 



חגים שמחים ומתוקים לכולם.

9 כבר הגיבו:

מור אמר/ה...

אני נקרעת בין הבאסה על זה שעמוס לך ואין לך זמן להכין ולפרסם דברים משלך לבין החיוך שהיה לי על הפנים בזמן שקראתי את הפוסט המקסים-מקסים-מקסים ומפרגן הזה.

אה, וזה שאת קישרת לפוסט שלי שאירח מישהי אחרת - mind. blown. can't even deal.

חג שמח, חמודה!

טעמים שרואים מכאן אמר/ה...

תודה על הפירגון.
חג שמח!

אולגה אמר/ה...

טל, תודה רבה על הפרגון! איזה כיף לראות את עצמי חלק מהרשימה המכובדת הזאת!
יאללה, תסיימי כבר את הלימודים שלך - את מפרסמת פחות ואת חסרה :)

נטלי אמר/ה...

מותק! בסוף כן יצא פוסט שבועות! תודה על הפרגון, ובכלל כיף לקרוא אותך כמו תמיד :)
מקווה שנתראה בקרוב לעוד קצת אפייה.

נשיקות וחג שמח!
נטלי

אפרת אמר/ה...

הי טל - איזו הפתעה כיפית על הבוקר - תודה על הלינק ::)) מקווה שתעבור התקופה הזאת - ושתצליחי בכל הפרוייקטים,
אנחנו נחכה כאן בסבלנות :)
חג שמח!

רויטל - המערוך המקפץ אמר/ה...

היי חברה יקרה,איזה הפתעה.
המון תודה על הפירגון :-)
ערכת כאן קובץ נפלא של תוצרים
חג שמח וטעים
רויטל

inbalsweets אמר/ה...

טל, תודה רבה על הפרגון החם 3>
שיהיה חג שמח והמון בהצלחה בתקופה הקשה!

שמרית אמר/ה...

פוסט מפרגן ומשגע, מלא בבלוגרים נהדרים ומאכלים טעימים.
שאפו!

The Cookie Fairy אמר/ה...

רק עכשיו ראיתי את הפוסט שלך-
איזה פוסט מקסים!
אסופה נפלאה של מתכונים, ממש כיף לקרוא
וגם לגלות בלוגים חדשים
חוצמזה רציתי לומר בעיקר תודה רבה על הפירגון, הסמקתי עד מעל לאף :)
מקווה שלמרות העומס הספקת לנשנש ערימות של עוגות גבינה

הוסף רשומת תגובה

כשאתם מגיבים, זה כיף חיים