-->
טוען...

יום חמישי, ספטמבר 18, 2014

קאפקייקס דבש, קפה ושוקולד

המטבח שלכם ניסה פעם לרצוח אתכם?



כן. 

אני נשבעת שהמטבח שלי מנסה להתנקש בחיי בכל הזדמנות אפשרית.


זה התחיל בכוויות קטנות בכל פעם שפתחתי את התנור לאפות משהו.

את הסיפורים על כל האוכל הלא טעים שהכנתי כבר שמעתם- אבל רק כדי לסבר את האוזן אני אזכיר לכם בקטנה-

צנצנת שלמה של פפריקה נשפכה לי לסיר? צ'ק

מלח לימון במקום מלח רגיל במרק? צ'ק

אורז תמיד יוצא מגעיל לא משנה מה? צ'ק

שורפת פופקורן? צ'ק

להמשיך?

את כל הפעמים שדפקתי את הראש בדלת של הארון, כבר הפסקתי לספור.
אולי זה בגלל שנגרם לי נזק מוחי.

אבל אני לא אשכח (אולי כי לא עבר מספיק זמן מאז שזה קרה)

שהמטבח שלי אשכרה ניסה להתנקש בחיי, ובאמת נראה גם כמו זירת רצח.

בסך הכל רציתי לחתוך סלט.


ואז. מייבש החסה החליק לי מהיד האחת, בעוד היד השנייה הידקה אחיזה מתוך אינסטינקט מטומטם בלהב המתכת של "מכשיר-חדשני-שחותך-סלט-תוך-שנייה" שלא אציין את שמו, ונחתכתי. עמוק.

והיה.

דם.

בכל.

מקום.

חבר שלי דאג לצלם את הזוועה כשחזרנו מבית החולים. הוא מצא את הסיטואציה מאד מצחיקה.


ואז טלפון היסטרי אחד, נסיעה אחת למיון, 3 תפרים, ו6 גימלים, כי עדיין הייתי במילואים (35 יום, תודה ששאלתם!)

מה למדתי מזה?

שאם יוצאים לכם קאפקייקס מכוערים, שימו עליהם אבקת סוכר!
זה ישפר את המצב!

!ליייייק


במיוחד אם ניסיתם לצפות אותם בציפוי קפה שנראה כמו גוש טחינה גולמית.




אה, איך זה קשור לחתך עמוק? חליתם? נחתכתם? שימו על עצמכם אבקת סוכר וקוו לטוב!

כי אין דבר שקצת סוכר לא יוכל לשפר.




קאפקייקס דבש, קפה ושוקולד
12 קאפקייקס בינוניים

מרכיבים:
2 ביצים
1/3 כוס שמן
1/2 כוס שוקולד צ'יפס /שוקולד מריר קצוץ
1/3 כוס סילאן / דבש
2 כפות סוכר
1 כפית תמצית וניל
1 מנת אספרסו ( 80 מ"ל ) או 1/3 כוס מים רותחים עם כפית קפה נמס
1 ורבע כוסות קמח לבן
1/2 כפית סודה לשתייה

אופן ההכנה:
  1. מחממים תנור ל 180 מעלות. מרפדים תבנית שקעים בעטרות נייר.
  2. מניחים בקערה ביצים, דבש /סילאן, סוכר ותמצית וניל. טורפים היטב.
  3. מוסיפים שמן ואספרסו /קפה, ומערבבים היטב.
  4. בקערה נפרדת מערבבים קמח, אבקת סודה לשתייה, ושוקולד צ'יפס.
  5. מוסיפים לקערת הרטובים ומערבבים בעדינות עד לקבלת בלילה אחידה.
  6. ממלאים את השקעים עד 1/2 מגובה כל שקע בבלילת הקאפקייקס.
  7. אופים בתנור החם כ-12 דק' או עד שהקאפקייקס זהובים ויציבים, וקיסם יוצא נקי עם פירורים לחים.

הערות:
  • אפשר להוסיף ציפוי שמורכב מאבקת סוכר, קפה נמס ומים. או לקשט בקצפת או שוקולד מומס.
  • לערבב כמה שפחות לאחר הוספת המרכיבים היבשים.
  • חשוב להוסיף את השוקולד לצ'יפס לקמח, אחרת הם שוקעים בתחתית הקאפקייקס ונשרפים.


לאצבע, אגב, שלום.
חוץ מזה שחתכתי עצב ואין לי בחלקה תחושה :)

אז תשמרו על עצמכם, ואני? עוברת דירה!!

שנה טובה ומתוקה כמו דבש! סילאן! תותים!


13 כבר הגיבו:

ענבל אמר/ה...

אויייי כואב לי רק מלראות את זה... החלמה מהירה!!!
אגב, הקאפקייקס מושלמים גם בלי כלום מעל ;)
ושנה טובה הכי חשוב!

The Cookie Fairy אמר/ה...

חחחחחח
הפוסט הזה גאוני!
קרעת אותי מצחוק לגמרי
ולא יאמן שאת תקרית החסה גם הצלחת לצלם!
(למרות שהמחשבה על ביצוע של צילום אילוסטרטיבי במקרה הזה מצחיקה אותי ממש)

הקאפקייקס נראים מעולה,
בשבילי עם הציפוי טחינה גולמית P:
חוצמזה יופי של צילומים!

אנונימי אמר/ה...

אלופה. בדיוק המילים שהייתי צריכה לשמוע כדי להעלות חיוך על הפנים בערב מבאס בו דברים לא קורים כמו שהייתי רוצה... תודה....
והעוגיות בטוח טעימות כמו שאר המתכונים המעולים שלך!!!

אנונימי אמר/ה...

קודם כל רפואה שלמה
הקפקייק יצאו טעימים מעולים, פשוט מושלמים. ובדיוק דקה של עבודה
תודה רבה שנה טובה והחלמה מהירה
אביטל

hadas shaul אמר/ה...

הכנתי את הקאפקייקס עם סילאן ויצא יאמי. איך מכינים את ציפוי הקפה ואבקת הסוכר בדיוק?

אנונימי אמר/ה...

יצא מושלם

hamudale אמר/ה...

פוסט היסטרי!
שנת בריאות ויכולת עמידה בפני הנטיות הרצחניות של המטבח...
מי אמר לחצן מצוקה ביתי ולא קיבל...?
:)

טל אמר/ה...

תודה לכולם!!

לציפוי פשוט מערבבים 2-3 כפות גדושות אבקת סוכר, עפית קפה נמס, ומעט מים עד שמקבלים תערובת משחתית.
מזלפים מעט מעל כל קאפקייק ונותנים לציפוי להתקשות

אנונימי אמר/ה...

היוש
קודם כל רפואה שלימה שלימה דארלינגית
ולשאלתי- האם ניתן לאפות כעוגה לחג? באינגליש? או להכפחל כמויות.
האם להוסיף משו
תודההה

שיר אמר/ה...

אווץ' זה נראה כואב... רפואה שלמה
ושנה טובה ומתוקה!

טל אמר/ה...

הייתי מכפילה כמויות כדי להכין כעוגה שלמה. כמובן שזמן האפייה מתארך בהתאם, אז ממליצה לעקוב ולבדוק עם קיסם.

אנונימי אמר/ה...

ריסקת אותי... (גם מצחוק) אני עדיין בהלם....
אבל לא אמרת מילה על המאפינס. מחכה לשמוע אם הם טעימים ועד כמה....

אנונימי אמר/ה...

המתכון מעולה!הכנתי למשפחה של בעלי ואחותו הטילה וטו שפעם הבאה שאנחנו באים לשבת אנחנו לא נכנסים בלי המאפינס :)

הוסף רשומת תגובה

כשאתם מגיבים, זה כיף חיים